Utställning på Kafé Station

Jag är så enormt tacksam och glad över att jag har fått möjligheten att ställa ut min konst på mitt favoritcafé i Umeå, nämligen Kafé Station. Att det finns avtryck av mig och av det mitt hjärta vill förmedla känns rätt overkligt.

Här får ni se några av de 15 målningarn som hänger på de olika väggarna. Har ni möjlighet far dit och kolla på dem i verkligheten istället! :)












Och så har jag hängt upp ett papper där det står om mig och om mina tavlor, priser och vad tavlorna heter.
















Kommentarer
Postat av: Julia

UNDERBART!

2011-11-17 @ 09:35:03
Postat av: kristina

underbaraste julia! <3

2011-11-20 @ 00:05:37
URL: http://liontakiart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0